Van overleven vanuit oude patronen naar bewust-ZIJN op een plek waar je écht mag ONT-moeten. Nuchtere coaching voor de vrouw (30+) die de regie over haar leven terug wil.
Dan ben je op de juiste plek! Neem dus snel contact op voor een vrijblijvende en gratis kennismaking en voorkom dat je zo ver komt dat je voor niemand meer iets kunt betekenen...
Echte verandering vraagt soms om fysieke afstand van je dagelijkse leven. Daarom vinden mijn sessies plaats op mijn eigen locatie: Rondhûs. Hier werken we met de spiegel van de paarden, de wijsheid van je lichaam en de kracht van de natuur. Wil je echt de diepte in of wil je meer ruimte voor jezelf? Dan kun je jouw traject combineren met een meerdaags verblijf.
Ik ben Anita, ik ben die nuchtere gids die met je meekijkt naar je oorsprong, maar je ook die liefdevolle 'schop onder je kont' geeft die soms nodig is om weer in beweging te komen.
Geen zweverig gedoe, wel diepe impact. Mijn expertise ligt op het snijvlak van wie je was bij je geboorte en wie je wilt zijn in de toekomst.
Voor mij is coachen het, tijdelijk, samen bewandelen van jouw pad. Waarin we de puzzelstukjes gaan zoeken en onderzoeken zodat jij kunt gaan ontdekken wie jij bent en wat jij wilt en hierin keuzes kunt gaan maken.
Wat voor mij hierin enorm belangrijk is is vertrouwen en veiligheid. Alleen dan ontstaat de ruimte om jezelf te kunnen en durven zijn, zodat we eerlijk en zonder oordeel open kunnen staan voor dat wat voorbij gaat komen… no nonsense
Lees de ervaring na een coachingstraject van anderen, op deze en andere bladzijden
De laagdrempeligheid van de coach sprak zeer aan. De coach is doortastend. Ze komt enthousiast over! De coach gaat de 'confrontatie' niet uit de weg en dit is voor mij erg prettig geweest. Daarbij verliest zij het doel niet uit het oog en stelt gerichte vragen. Dit heb ik als zeer leerzaam ervaren.''
'Samen met mijn collega's een middag een cursus gehad bij Anita.Zeer indrukwekkend om dit samen met paarden te doen ( Wat ik als Nuchter Fries niet had gedacht) om als collega's dichter bij elkaar te komen en elkaar beter te begrijpen.Het is zeker een aanrader. Maar als het vanuit het werk mogelijk is zou ik het iets vaker doen dan een middag.''
Wat een schitterende ervaring! Ik heb er nog steeds een foto van op het bureaublad op mijn laptop. DIt gevoel hou ik nog lang vast! Dankje wel paard! Dankje wel Anita. Bij jou en jouw paarden gebeurt iets.... magisch. Iets wat zeker helend werkt.''